Strona archiwalna

Zgodnie z uchwałą Sejmiku Województwa Opolskiego z dnia 28. lutego 2012r. Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego wraz z Wojewódzkim Ośrodkiem Metodycznym został połączony w REGIONALNE CENTRUM ROZWOJU EDUKACJI w Opolu - aktualna strona WWW RCRE to: www.rcre.opolskie.pl

 
 
WODIiP OPOLE
 
Menu
 Strona główna
O Ośrodku
 Ogłoszenia
 Statut organizacji
 Pracownicy
 Majątek
 Rejestry, ewidencje i archiwa
 Sposoby przyjmowania i załatwiania spraw
 Rozpatrywanie skarg i wniosków
 Kontrole
 Praca
Zadania publiczne
 Projekty
 Sprawozdzania z działalności
Zamówienia do 14000€
 Przetargi w realizacji
Zamówienia powyżej 14000€
 Przetargi w realizacji
 Przetargi zakończone
WYSZUKIWANIE



wyszukiwanie zaawansowane
REJESTR ZMIAN

 Strona główna BIP
 Pobierz programy
 Mapa biuletynu
 Spis treści biuletynu
 Statystyki podstron
 Redaktorzy biuletynu
 Jak przeglądać BIP
 www.bip.gov.pl
Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, elektronicznego, cyfrowego oraz RTV dla WODIP
(Zamówienia powyżej 14000€ / Przetargi zakończone)
[opublikował(a): Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]


 

Opole: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, elektronicznego, cyfrowego oraz RTV dla WODIP
Numer ogłoszenia: 297669 - 2010; data zamieszczenia: 21.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego , ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego, elektronicznego, cyfrowego oraz RTV dla WODIP.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa nowego, niewadliwego sprzętu a) część I - sprzęt na potrzeby biura projektu niszczarka, monitory,wizualizery, projektory, notebooki, telewizory b) część II - sprzęt wspierający realizację zajęć dyktafony, mikrofony, słuchawki, zestawy krótkofalówek, kamery, urządzenia wielofunkcyjne, aparaty fotograficzne, karty pamięci do aparatów, ładowarki z akumulatorami, dyski przenośne USB, statywy, odtwarzacze USB, prezentery, pendrive y, torby do notebooków, myszki, przewody USB, kontrolery do konsoli Nintendo Wii.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.00.00-0, 30.19.14.00-8, 30.23.46.00-4, 30.23.71.31-6, 31.22.44.00-6, 32.23.70.00-3, 32.32.12.00-1, 32.32.46.00-6, 32.33.21.00-0, 32.34.10.00-5, 32.34.21.00-3, 32.35.10.00-8, 33.19.51.00-4, 38.65.10.00-3, 38.65.16.00-9, 38.65.21.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie
    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostawy sprzętu komputerowego lub sprzętu o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia, w części I każda o wartości brutto powyżej 60 000 zł, natomiast w części II każda o wartości brutto powyżej 300 000 zł, Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu minimum 2 dostaw sprzętu komputerowego lub o zakresie podobnym do przedmiotu niniejszego zamówienia każda dostawa, w części I każda dostawa o wartości brutto powyżej 60 000 zł, natomiast w części II każda dostawa o wartości brutto powyżej 300 000 zł, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że dostawy wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia


III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
  • inne dokumenty

    W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: opisu oferowanego sprzętu (obok ceny jednostkowej brutto w formularzu rzeczowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ wykonawca winien podać parametry oraz możliwości oferowanego sprzętu oraz w zaznaczonych w formularzu miejscach również oferowany typ, model producenta). Wykonawca wypełnia tabele odpowiednio dla części do której przystępuje

III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ. 2.Pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). 3. W przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą - kserokopia aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, z którego wynika prawo do reprezentacji. 4. 10.6 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy PZP (patrz pkt 9 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedłożenia oświadczenia tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub innego pisemnego zobowiązania tych podmiotów (np. umowa cywilno-prawna, oświadczenie), potwierdzającego, że oddadzą do dyspozycji wykonawcy zasoby o których mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) Zmiana przedmiotu umowy w zakresie parametrów technicznych sprzętu jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu stron umowy. Zmiana ta nie może powodować pogorszenia parametrów technicznych dostarczanego sprzętu oraz nie może powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy. b) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, na wniosek Zamawiającego będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Wykonawcy. c) Wydłużenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, na wniosek Wykonawcy będzie możliwe wyłącznie po uzyskaniu zgody Zamawiającego i będzie możliwe wyłącznie w sytuacji, gdy konieczność wydłużenia tego terminu wynika z przyczyn obiektywnych, tj. niezależnych od Wykonawcy. d) Skrócenie terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) Zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. f) Wydłużenie okresu gwarancji, o którym mowa w § 5 ust. 1, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. g) Zmiana warunków serwisowych, o których mowa w § 5 jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach i wymaga zgody obu Stron umowy. h) W przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. i) W przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. j) W przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wodip.opole.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ul. Zielonogórska 3, II piętro pokój 208 (budynek Remaku) 45-955 Opole.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2010 godzina 14:30, miejsce: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ul. Zielonogórska 3, II piętro pokój 208 (budynek Remaku) 45-955 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Dostawa sprzętu realizowana jest na potrzeby Projektu Nowe technologie na usługach edukacji II, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych. (Nie dotyczy części drugiej - cz. II Tab 14 i 15)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak


Aktualne załączniki/zdjęcia:
  • Ogloszenie o udzieleniu zamowienia - uzp.pdf (rozmiar 347,91 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-11-24 08:33:55, dokument aktualny]   więcej >>
  • ZP-21.doc (rozmiar 44,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-11-08 21:49:54, dokument aktualny]   więcej >>
  • Zal_3_ZP_12_ZBIORCZE_ZESTAWIENIE_OFERT_WSTEPNYCH.doc (rozmiar 42,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-11-08 21:49:46, dokument aktualny]   więcej >>
  • informacja o ponownym wyborze www.doc (rozmiar 778,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-11-08 21:49:37, dokument aktualny]   więcej >>
  • ZP-21.doc (rozmiar 44,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-11-03 21:23:44, dokument aktualny]   więcej >>
  • Zal_3_ZP_12_ZBIORCZE_ZESTAWIENIE_OFERT_WSTEPNYCH.doc (rozmiar 42,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-11-03 21:23:34, dokument aktualny]   więcej >>
  • informacja o wyborze www.doc (rozmiar 912,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-11-03 21:23:15, dokument aktualny]   więcej >>
  • SIWZ sprzet.doc (rozmiar 887,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 1 Specyfikacja techniczna formularz rzeczowo.doc (rozmiar 538,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 2 Wykaz wykonanych dostaw.doc (rozmiar 29,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc (rozmiar 30,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.doc (rozmiar 23,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc (rozmiar 764,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 6 umowa.doc (rozmiar 789,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie .doc (rozmiar 28,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2010-10-21 19:32:56, dokument aktualny]   więcej >>


      wyślij na drukarkę  |  wyświetleń podstrony: 357
    wyślij podstronę na e-mail:



  • WODIiP OPOLE
    45-315 Opole, ul. Głogowska 27
    tel.: 77 455 48 69, faks: 77 455 29 79
    e-mail: kontakt@wodip.opole.pl
    strona www: www.wodip.opole.pl
    NIP: 754-25-22-336, REGON: 000196718
    konto bankowe nr: 69 1160 2202 0000 0000 4140 2460
    ostatnia modyfikacja zawartości: 2012-04-30 16:03:11