Przetarg nieograniczony na Usługę przewozu uczniów i nauczycieli w ramach Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-017/11 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa III
(Zamówienia powyżej 14000€ / Przetargi zakończone)
[opublikował(a): Artur Nowak dnia 2012-04-02 15:01:31 do 2012-04-04 12:44:45]


Numer ogłoszenia: 75193 - 2012; data zamieszczenia: 02.04.2012

OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
 

Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.

Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 91982 - 2012 data 23.03.2012 r.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego, ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, fax. 077 4552979 wew. 30.

SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU

II.1) Tekst, który należy zmienić:

  • Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4).
  • W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 15:00, miejsce: Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ul. Głogowska 27, sekretariat - parter 45-315 Opole..
  • W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.04.2012 godzina 15:00, miejsce: Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ul. Głogowska 27, sekretariat - parter 45-315 Opole..

 


Opole: Przetarg nieograniczony na Usługę przewozu uczniów i nauczycieli w ramach Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-017/11 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa III, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 91982 - 2012; data zamieszczenia: 23.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
 

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Ośrodek Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego , ul. Głogowska 27, 45-315 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4552979, faks 077 4552979 wew. 30.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www2.wodip.opole.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na Usługę przewozu uczniów i nauczycieli w ramach Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-017/11 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa III, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Przedmiotem zamówienia jest usługa organizacji dojazdów dla uczniów i nauczycieli (łącznie 850 uczestników) na 3 konferencje i happening odbywający się w Opolu, w ramach Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-017/11 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa III, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, wykonawca z którym zostanie podpisana umowa przedłoży kopię polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności i będzie ona stanowiła załącznik do umowy. Wykonawca gwarantuje bezpieczeństwo uczniów podczas wykonywania usług przewozu. Zamawiający nie bierze żadnej odpowiedzialności za wypadki i zdarzenia jakiegokolwiek typu, w wyniku których nastąpi uszkodzenie ciała, śmierć czy szkoda materialna spowodowana działalnością Wykonawcy. Wykonawca musi realizować niniejsze zamówienie zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności w zgodzie z ustawą z dnia 6 września 2001 roku o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007 r. Nr 125 poz. 874 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2005 r. Nr 108 poz. 908 z późn. zm.). 2 Usługa realizowana jest na potrzeby Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-017/11 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa III współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dz. 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. 3 Nazwa i kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 60100000-9 Usługi w zakresie transportu drogowego 60172000-4 Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą 4 Założenia do harmonogramu płatności. Harmonogram płatności należy sporządzić zgodnie z terminami trzech konferencji i happeningu, harmonogram płatności będzie obejmował kwotę ofertową brutto wynikającą z formularza ofertowego, w rozbiciu na maksymalnie 4 pozycji dotyczących faktycznie poniesionych kosztów przejazdów, z uwzględnieniem terminu realizacji, ostatnia pozycja będzie obejmowała wszystkie inne koszty które będzie ponosił wykonawca w związku z realizacją usługi. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca przedłoży Zamawiającemu harmonogram płatności do akceptacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9, 60.17.20.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi potwierdzić, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem niniejszego postępowania. Ocena warunku dokonana zostanie na podstawie: - aktualnej licencji na wykonywanie krajowego transportu drogowego zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w celu potwierdzenia posiadania wiedzy i doświadczenia musi wykazać, że: należycie wykonał, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo zamówień publicznych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwie usługi transportu dla minimum 100 osób. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie na podstawie: a) wykazu minimum dwóch usług transportu dla minimum 100 osób, wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, przygotowane wg wzoru - załącznika nr 2 do SIWZ, b) dokumentów potwierdzających, że usługi wskazane w wykazie zostały wykonane należycie (np.: referencje, protokoły odbioru).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  •  

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz ofertowy według załącznika nr 5 do SIWZ, b) pełnomocnictwo (w sytuacji, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania firmy nie wynika z dokumentu rejestrowego). c) 10.6 Jeżeli wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (patrz pkt 9.2 SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów przedkłada pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy zasobów określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, umożliwiających wykonanie zamówienia, według załącznika nr 7 do SIWZ lub wykonawca udowodni w inny sposób iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia np. przedłoży zawarte umowy czy oświadczenia, a jeżeli podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 10.2 SIWZ,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, z zastrzeżeniem ust.2. 2. Dopuszcza się istotne zmiany postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, w następującym zakresie i przy spełnieniu następujących warunków: a) zmiana warunków transportu o którym mowa w § 1 umowy jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy i nie może powodować pogorszenia jakości usługi. b) zmiana warunków płatności jest możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy; c) zmiana terminu realizacji umowy, o którym mowa w § 3 umowy, będzie możliwa wyłącznie w uzasadnionych przypadkach, za zgodą obu Stron umowy, załącznik nr 1 i załącznik nr 2 do umowy ulegnie odpowiednio zmianie; d) zmniejszenie wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1 umowy, jest możliwe wyłącznie za zgodą obu Stron umowy. e) w przypadku wystąpienia siły wyższej możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. f) w przypadku wyniknięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. g) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy, wymaga to jednak zgody obu Stron umowy. 3. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, nie mogą powodować zwiększenia wartości umowy, o której mowa w § 2 ust. 1umowy. 4. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 2 umowy, wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 5. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W przypadku takiego odstąpienia, nie stosuje się kar określonych w § 6 ust. 4 niniejszej umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wodip.opole.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ul. Głogowska 27, 45-315 Opole..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2012 godzina 15:00, miejsce: Wojewódzkim Ośrodku Doskonalenia Informatycznego i Politechnicznego ul. Głogowska 27, sekretariat - parter 45-315 Opole.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Usługa realizowana jest na potrzeby Projektu systemowego nr POKL.09.02.00-16-017/11 pn. Innowacyjna szkoła zawodowa III współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Dz. 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak



 

Podmiot udostępniający: WODIiP Opole
Informację wytworzył(a) lub za treść odpowiada: Małgorzata Hejduk
Data wytworzenia: 2012-03-23

Aktualne załączniki/zdjęcia:
  • uzp-ogloszenie_o_zmienie_ogloszenia_2012-04-04.pdf (rozmiar 138,42 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-04-04 14:02:00, dokument aktualny]   więcej >>
  • zmina siwz 04 04 2012.doc (rozmiar 181,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-04-04 12:46:08, dokument aktualny]   więcej >>
  • zmiana 04 04 2012 zalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc (rozmiar 36,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-04-04 12:45:54, dokument aktualny]   więcej >>
  • zmiana 02 04 2012 zalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc (rozmiar 36,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-04-02 15:28:27, dokument aktualny]   więcej >>
  • zmina siwz 02 04 2012.doc (rozmiar 181,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-04-02 15:28:02, dokument aktualny]   więcej >>
  • uzp-ogloszenie_o_zmienie_ogloszenia_2012-04-02.pdf (rozmiar 138,65 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-04-02 15:03:40, dokument aktualny]   więcej >>
  • odpowiedzi na pytania 29 03 2012.doc (rozmiar 179,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-29 11:11:37, dokument aktualny]   więcej >>
  • SIWZ 23 03 2012.doc (rozmiar 259,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-23 23:16:49, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 1 szczegolowy opis przedmiotu zamowienia.docx (rozmiar 160,87 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-23 23:16:49, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 2 Wykaz wykonanych usług.doc (rozmiar 31,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-23 23:16:49, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 3 oswiadczenie z art 24.doc (rozmiar 35,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-23 23:16:49, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 4 oswiadczenie z art 22.doc (rozmiar 27,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-23 23:16:49, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 5 formularz ofertowy.doc (rozmiar 40,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-23 23:16:49, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 6 umowa.doc (rozmiar 190,00 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-23 23:16:49, dokument aktualny]   więcej >>
  • zalacznik nr 7 pisemne zobowiązanie .doc (rozmiar 33,50 KB)
    [Artur Nowak dnia 2012-03-23 23:16:49, dokument aktualny]   więcej >>


      wyślij na drukarkę  |  wyświetleń podstrony: 94
    wyślij podstronę na e-mail:

    Łączna ilość wyświetleń podstrony wraz z innymi jej wersjami: 548

    Opis zmian w porównaniu z poprzednią wersją:
    OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
  • pokaż rejestr zmian zawartości podstrony >>

    WODIiP OPOLE
    45-315 Opole, ul. Głogowska 27
    tel.: 77 455 48 69, faks: 77 455 29 79
    e-mail: kontakt@wodip.opole.pl
    strona www: www.wodip.opole.pl
    NIP: 754-25-22-336, REGON: 000196718
    konto bankowe nr: 69 1160 2202 0000 0000 4140 2460